دمنوش لاغر کننده گیاه نعناع

آیا تاکنون راه زیادی را برای لاغری امتحان کردید ولی نتیجه ای نگرفتید؟ دمنوش نعناع بهترین و سریع ترین لاغر کننده در کوتاه ترین زمان می باشد.
گیاه نعناع خواص زیادی دارد و تاثیر آن هم به طور تجربی و علمی تائید شده است که یکی از مهمترین خواص آن چربی سوز بودن آن است و باعث لاغری و تراشیدگی اندام می شود دمنوش های زیادی با نعناع تهیه می گردد و مصارف متفاوت فراوانی دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دمنوش لاغر کننده

برای بهره بردن از خاصیت چربی سوزی نعناع این گیاه را به همراه زنجبیل؛ چای سبز و دارچین دم کرده و مصرف نمایید این دمنوش تاثیر فوق العاده ای در کاهش چربی شکم و دور کمر دارد، تاثیر پذیری آن بدین صورت است که ابتدا فرایند چربی سوزی را افزایش داده و باعث تعریق بیشتر بدن شده و دفع چربی می شود.
خاصیت مهم دیگر آن که باعث اشتهای کاذب می شود و از خوردن افراطی پیش گیری می کند در این صورت باید نیم ساعت قبل از غذا دمنوش نعناع مصرف شود. اشتهای کاذب یکی از عامل مهم دیگر در کاهش وزن می باشد.

طرز تهیه دمنوش

از هرکدام از گیاهان ذکر شده به اندازه یک قاشق چای خوری در قوری ریخته و آب جوش به دمای 80 درجه به آن اضافه نمایید و در حرارت ملایم قرار دهید زمان لازم برای دم کشیدن آن 15-20 دقیقه می باشد از این دمنوش بعد وعده های غذایی مصرف نمایید. این دمنوش به مدت 6ماه باید مصرف گردد البته در دو ماه اول تاثیر آن را احساس خواهید کرد.

منبع: گیاهان دارویی و زینتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.