گردو چینی می تواند اعصاب بدن را از بین ببرد

نوعی آجیل مانند گردو شیلیایی و گردو چینی در محیطی خاص رشد می کند. شیلی به دلیل وجود موانع طبیعی، کشوری بسیار غنی از نظر سلامت گیاهان محسوب می شود. آند در شرق، اقیانوس آرام در غرب، صحرای آتاکاما در شمال و قطب جنوب در جنوب.

همه این موانع کشاورزی را از بیماری های مضر و خارجی محافظت می کند. کیفیت برای کمیسیون گردو شیلی اولویت است. به همین دلیل، از سال 2012، کمیته فنی در یک استاندارد کیفیت کار می کند که می خواهد استانداردهای صنعت را مطابق با الزامات و فرآیندهای بین المللی به روز کند.

در سال 1392 استاندارد کیفیت گردو پوست کنده آغاز شده است. همه تولیدکنندگان گردو شیلی با این استانداردها کار می کنند تا محصولی با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه دهند.

شیلی با برداشت بیش از 90000 تن در سال 2017 هفتمین تولیدکننده بزرگ گردو در جهان است. شیلی همچنین بزرگترین تولید کننده گردو در نیمکره جنوبی است.

در صادرات، شیلی سومین صادرکننده بزرگ گردو در جهان است. اینکه برداشت گردو از اواسط اسفند تا اوایل اردیبهشت به دلیل فصل مخالف ادامه داشت. در مقایسه با نیمکره شمالی یکی دیگر از مزیت های شیلی از نظر گردو است. گردو شیلی به دلیل عملکرد بالا، رنگ روشن و عطر بسیار مطبوعش به عنوان با کیفیت ترین گردو در جهان شناخته می شود.

جواهرات گردو او را به اعتقادات و اعمال مربوط به چین امپراتوری پیوند می دهد، اگرچه او ممکن است متوجه وسعت این میراث فرهنگی نباشد. او احتمالاً این لوازم جانبی را صرفاً برای نشان دادن توانایی خرید آنها انتخاب کرده است.

این مرد و همتایانش جواهرات پوسته گردو و سایر محصولات را به کالاهای داغ تبدیل کرده اند و حباب بزرگ گردوی چینی را ایجاد کردند. مانند بسیاری از حباب های دیگر قبل از آن، حباب اکنون ترکیده است.

قیمت گردو در چین بین سال‌های 2008 تا 2013 به دلیل تقاضا برای گوشت خوراکی، بلکه پوسته بیرونی آن افزایش یافت. صدف های بزرگ، متقارن و رنگارنگ به اقلام ارزشمند تبدیل شدند. همانطور که یکی از کشاورزان در اوج شوق گفت، یک جفت یا صدف می‌تواند «از نظر وزن گران‌تر از طلا باشد».