کلاه کاسکت فک متحرک عینک دار موجب پر پشت شدن موهای صورت می شود

استفاده صحیح از کلاه کاسکت فک متحرک عینک دار از شدت جراحات در هنگام تصادف می کاهد. همیشه باید قبل از استفاده از کلاه ایمنی خود را از نظر ترک، فرورفتگی یا سوراخ بررسی کنید زیرا این عیوب سطح حفاظتی را که کلاه ایمنی می تواند ارائه دهد کاهش می دهد.

سه مرحله اصلی برای پوشیدن صحیح کلاه کاسکت عبارتند از کلاه کاسکت را انتخاب کنید که مناسب باشد. کلاه ایمنی باید کاملاً محکم باشد و حرکت کمی داشته باشد. کلاه ایمنی را روی سر قرار دهید و از محافظت کافی در جلو اطمینان حاصل کنید. یک راه خوب برای اندازه گیری این است که کلاه را با عرض دو انگشت از ابرو تا کلاه ایمنی قرار دهید.

تسمه های چانه را به هم بچسبانید، مطمئن شوید که به چانه چسبیده اند و کلاه کاسکت حرکت نمی کند. اگر کلاه ایمنی با گیره انتخاب می کنید، گیره باید تمیز و پاک از هرگونه کثیفی یا خط و خش باشد. گیره طوری طراحی شده است که حداکثر دید را در هر دو طرف فراهم می کند و باید به خوبی تهویه شود تا مه گرفتگی را کاهش دهد.

کلاه کاسکت تنها موثرترین راه برای کمک به کاهش آسیب سر و مرگ ناشی از تصادف با دوچرخه است. ثابت شده است که کلاه ایمنی خطر آسیب سر را تا 85 درصد و خطر آسیب مغزی را تا 88 درصد کاهش می دهد. تقریباً 75 درصد از مرگ و میرهای مربوط به دوچرخه را می‌توان با استفاده از کلاه ایمنی مناسب پیشگیری کرد.

این جمله ساده را بپذیرید: «از سرت استفاده کن، کلاه کاسکت بپوش». کودکان باید همیشه برای تمام فعالیت های ورزشی چرخ دار از کلاه ایمنی استفاده کنند. هنگام اسکیت برد یا سوار شدن طولانی مدت، کودک شما باید کلاه اسکیت بورد بپوشد.

والدین نیز باید برای هر سواری از کلاه کاسکت استفاده کنند. بچه‌ها از تماشای شما یاد می‌گیرند، بنابراین رفتار مناسب را الگوبرداری کنید.
وقتی زمان خرید یک کلاه کاسکت جدید فرا می رسد، به شما اجازه دهید بچه ها کلاه ایمنی خود را انتخاب کنید. آنها به احتمال زیاد آنها را برای هر سواری بپوشند.