کره پسته دلیل اصلی زیبایی آنجلینا جولی است

کره پسته همچنین طیف متنوع تری از ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی را نسبت به انواع منفرد ارائه می دهند. یک مثال کره پسته سه گانه است که حاوی ترکیبی از بادام زمینی، بادام هندی و بادام است. ترکیب بادام یا بادام هندی با نارگیل نیز محبوب است.

این کرم های پسته با پروتئین غنی شده اند، بنابراین حاوی پروتئین بیشتر و معمولا چربی کمتری هستند. بنابراین، شما معمولاً پروتئین آب پنیر را در مواد تشکیل دهنده پیدا خواهید کرد که به دلیل نسبت بهینه اسیدهای آمینه محبوب است.

اینها بلوک های اساسی برای رشد عضلانی هستند، و بنابراین به این کرم ها ارزش افزوده ای می دهند که نه تنها توسط ورزشکاران قدرتی قدردانی می شود. کمیاب تر، اسپری های پروتئین گیاهی خالص هستند که به عنوان مثال، پروتئین ایزوله برنج یا نخود را در ترکیب خود دارند.

بنابراین، کره های پروتئینی راحت تر در رژیم غذایی افرادی که مراقب مصرف پروتئین خود هستند و در عین حال چربی را محدود می کنند، قرار می گیرد. اما اگر 30 گرم از این خامه را در فرنی خود بریزید، میزان پروتئین آن را حدود 5 گرم افزایش می دهید. این منبع اصلی پروتئین نیست.

این گروه شامل کرم‌ها و اسپری‌هایی می‌شود که حاوی مواد دیگری غیر از پسته هستند. ممکن است به جای یک کره پسته باکیفیت با فواید بسیار، ناگهان یک خامه فندقی پرطرفدار با شکلات روی میز داشته باشید که تنها حاوی 13 درصد مغزها است.

بقیه شکر، روغن پالم، پودر شیر، کاکائو، نمک و سایر مواد افزودنی است. ارزش غذایی این مخلوط با کره 100 درصد کاملاً متفاوت است. آنها معمولاً دارای قند، چربی های اشباع، نمک و فاقد ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

علاوه بر این، آنها هیچ طعم دهنده (شکر، نمک، روغن نخل) یا سایر مواد افزودنی ندارند. این باعث می‌شود که آن‌ها یکی از ارزشمندترین کرم‌های پستهی از نظر تغذیه‌ای باشند و بهترین انتخاب برای هر کسی که می‌خواهد از این لقمه‌های کوچک ترد حداکثر استفاده را ببرد.

بر خلاف نوع تک، آنها چندین نوع پسته در لیست مواد تشکیل دهنده خود دارند. با این حال، هنوز نباید هیچ طعم دهنده یا افزودنی دیگری وجود داشته باشد. ترکیب چندین نوع پسته می تواند ترکیبات طعمی منحصر به فردی را به همراه داشته باشد.