پوشاک ترک موجب سرطان یک زن شد

رویکرد بازار که مبتنی بر تولید قراردادی در سطح جهانی است، با تأثیر تغییرات ساختاری رخ داده در صنایع پوشاک ترک، آماده و نساجی در جهان، تلاش برای ایجاد برند در این فرآیند را متحول کرده است.

امروزه که منابع انسانی واجد شرایط به عنوان مهمترین مزیت رقابتی تلقی می شود، شرکت های دارای مزیت رقابتی باید فناوری، محصول و خدمات را به موقع به بازاری بدون محدودیت جغرافیایی و متناسب با استانداردهای کیفیت تولید کنند.

این وضعیت با آشکار شدن نیاز به نیروی کار واجد شرایط در صنعت نساجی و پوشاک آماده ترکیه، به عنوان یک صنعت، تلاش برای تولید طرح‌ها و فروش این طرح‌ها به دنیا، در فضای رقابتی به‌جای ساخت قراردادی سرعت گرفته است.

محصولات، باید طراحی را به فرآیند تولید اضافه می‌کردند و نیاز به طراح مد به یک موضوع رایج تبدیل شده است. از این رو این صنعت شروع به سرمایه گذاری در سرمایه گذاری های مهمی کرده است که می تواند با حمایت اتحادیه های تولیدی و نساجی آماده، دولت و صنعت، تلاش برای درک اهمیت نیروی کار واجد شرایط و آموزش، مالی، تبلیغات، تحقیق و توسعه را هدایت کند.

در این فرآیند تعداد مؤسسات آموزش عالی که آموزش طراحی مد را ارائه می دهند به سرعت افزایش یافت. احساس نیاز به آموزش نیروی کار واجد شرایط برای پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های صنعت و پاسخ مثبت به این آرزو توسط صنعت، با باز کردن صنعت مد مدارسی که آموزش مد را ارائه می‌کنند، همکاری مدرسه و صنعت را بهبود بخشید.

به خصوص در ترکیه که بیکاری موضوع ملی است، نساجی و تولید آماده که ممکن است راه حلی برای اشتغال باشد، اهمیت آموزش طراحی مد را افزایش می دهد. اگرچه برخی از طراحان شگفت‌انگیز قرن بیستم یا به طور رسمی تحصیلات بسیار کمی داشتند یا تحصیلات نداشتند، در این صنعت تعداد کمی از افراد می‌توانند بدون هیچ آمادگی امروزی موفق شوند و این کار دشواری است.

برای ورود به صنعت بدون گذراندن حداقل دانشکده هنر، به طوری که هدف واحدهای آموزش عالی آموزش و ارتقای مهارت های مورد نیاز بازار است، تحقیقات در این زمینه نشان می دهد که فارغ التحصیلان بین 20 تا 30 درصد بیشتر درآمد دارند. نسبت به افرادی که فرم ندارند