پودر لباسشوی تندیس موجب از بین رفتن رنگ پریدگی های لباس می شود

استفاده ناخودآگاه از مواد شوینده از جمله پودر لباسشوی تندیس باعث آلودگی محیطی وحشتناک و ضررهای اقتصادی در کشور ما می شود.مواد شیمیایی که با دست و چشم استفاده می کنیم با تشویق سازنده باعث آلودگی شدید محیطی، هدر رفتن آب و از نظر بهداشتی، آلرژی، اگزما می شود. ، قارچ، بثورات و تحریکات.

مواد شوینده می تواند به اندازه ای که آب در وان لباسشویی ما جذب کند حل شود و بقیه یا به لباس های ما می چسبد یا بدون کمک به فرآیند شستشو به فاضلاب فرستاده می شود.

دلیل اینکه دوباره تکرار می کنم این است که افرادی که از مواد شوینده استفاده می کنند شانس بسیار کمی برای خواندن این سطور دارند. اما اگر ما کسانی که با تعمیرات سر و کار داریم به مصرف کننده تذکر دهیم می توانیم از این ناآگاهی جلوگیری کنیم.

اگر می گویید مواد شوینده با کیفیت بالا، 55 گرم برای 5 کیلوگرم لباسشویی کافی است. 11 گرم ماده شوینده در هر کیلوگرم برای کسانی که می خواهند لباس های تمیز بشویید ایده آل است. مواد شوینده بیشتر در آب حل نمی شود و در زباله ها هدر می رود.

فراوانی مواد افزودنی در شوینده‌های باز، کمبود پاک‌کننده‌های فعال، به دلیل تمایل مردم ما به شست‌وشو با مواد شوینده زیاد است. با گذار به مواد شوینده غلیظ که فرم فشرده پودرهای شوینده استاندارد لباسشویی هستند، میزان پرکننده ها در مواد شوینده کاهش یافته و در نتیجه وزن بسته بندی 33 درصد کاهش یافته است.

با کاهش میزان پرکننده در شوینده های پودری، نسبت وزن سورفکتانت های خاک گیر در بسته بندی های جدید افزایش یافته است. این بدان معنی است که با استفاده از پودر شوینده کمتری نسبت به قبل می توان به همان نتیجه شستشو دست یافت.

شوینده ای که قبلا در بسته بندی 9 کیلویی فروخته می شد در بسته بندی غلیظ 6 کیلویی فروخته می شود. از این رو توصیه ها برای کاهش مصرف مواد شوینده توسط تولیدکنندگان مواد شوینده از طریق رسانه ها و بسته های مواد شوینده به کاربران اعلام می شود.