پودر لباسشویی 10 کیلویی اکتیوکس موجب کاهش وزن یک مرد 120 کیلویی شد

امروزه طیف گسترده ای از پودرها وجود دارد و به نظر می رسد هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود. با وجود چنین فراوانی، نام پودرهای لباسشویی در چشم ها خیره می شود و انتخاب دشوار می شود اما یکی از بهترین پودر های لباسشویی پودر لباسشویی 10 کیلویی اکتیوکس است.

پس کدام ماده شوینده لباسشویی را ترجیح دهید، چه تفاوتی با یکدیگر دارند و در هنگام خرید باید به چه مواردی توجه کنید؟

پودرهای لباسشویی از نظر ترکیب و عملکرد به این دسته تقسیم می شوند: یونیورسال، پودرهای دارای افزودنی های زیستی و پودرهای سفید کننده.

پودر لباسشویی یونیورسال را می توان برای شستن کتانی رنگی و سفید، شستن پرده یا توری با درجات مختلف کثیفی، در دماهای مختلف و برای شستن وسایل از پارچه های مختلف استفاده کرد (ابریشم و پشم استثنا هستند).

اما در این نوع پودرها، مواد سفید کننده در دمای 40 تا 60 درجه بهتر عمل می کنند.

به عنوان مثال، هنگام تمیز کردن پرده ها و منسوجات خانگی برای از بین بردن لکه های “غذا” مانند قهوه، چای، سس، میوه ها، گریس پودرهای حاوی مواد افزودنی زیستی بهترین راه حل هستند.

افزودنی‌های زیستی آنزیم‌های تخصصی هستند که به‌شکل طبیعی ایجاد می‌شوند آب لیمو و غیره، که قرن‌هاست برای از بین بردن لکه‌ها استفاده می‌شوند. عمل فعال افزودنی های زیستی در دماهای تا 60 درجه رخ می دهد.

همانطور که در مورد پودرهای جهانی، آنها می توانند هر نوع پارچه ای را بشویید، به استثنای پشم و ابریشم.

صاحبان ماشین های درب از جلو باید به ویژه مراقب باشند پس از استفاده از پودر لباسشویی با کف زیاد، خطر پاک کردن کف را برای مدت طولانی در معرض خطر قرار می دهند که از تمام شکاف های دستگاه خارج می شود، که علاوه بر این، می تواند منجر به اتصال کوتاه شود.

همچنین، هرگز نباید درام ماشین لباسشویی را “خیلی محکم” پر کنید در این صورت، لباسشویی به سادگی جایی برای افتادن نخواهد داشت، که همچنین کارایی شستشو را بدتر می کند.