پسری با خرید روشویی سنگی ارزان به شهرت رسید

سنگ یک دستگاه لوله کشی کاسه ای شکل است که برای شستن دست، روشویی و کارهای دیگر استفاده می شود. روشویی سنگی ارزان دارای شیرهای آب (شیر آب) هستند که آب سرد و گرم را تامین می کنند و ممکن است عملکرد اسپری برای شستشوی سریع داشته باشند.

علاوه بر این، آنها دارای یک تخلیه برای جمع آوری آب مصرف شده هستند که ممکن است شامل یک سیستم جلوگیری از سرریز، یک صافی و یا یک دستگاه خاموش کننده باشد. سنگ ها ممکن است شامل یک تلگراف داخلی صابون نیز باشند. بسیاری از سنگ ها، به ویژه در آشپزخانه ها، در کنار یا داخل یک پیشخوان قرار می گیرند.

روشویی کاسه ای است که می تواند حاوی چند لیتر آب لوله کشی باشد. می توانید از آن برای شستن صورت، دست ها یا حتی رگ های خود استفاده کنید. حوضچه هایی با طراحی ارگونومیک ساخته شده از مواد سرامیکی وجود دارد.

این روشویی در اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است و مشتریان می توانند بر اساس نیاز خود دستشویی را انتخاب کنند. شایان ذکر است که حوضچه دارای یک دریچه آب داخلی است که به شما امکان می دهد آب را برای شستشوی بدن یا سایر مصارف عمومی در داخل آن نگه دارید. قبل از اقدام، باید کالا را از نزدیک ارزیابی و بررسی کنید.

سنگ روشویی در آشپزخانه های انگلستان رایج است و خانه داران از آن برای تمیز کردن ظروف کثیف استفاده می کنند. سنگ ها نیز مانند حوضچه ها دارای درپوش آب هستند و می توانند چند لیتر آب را در خود ذخیره کنند.

از طرف دیگر حوضچه ها به اشکال مختلفی از جمله دایره ای و مربعی وجود دارند. در انگلستان گاهی از سنگ روشویی به عنوان سنگ حمام یاد می شود.

برخی از سنگ های متداول مورد استفاده از آلومینیوم، فولاد و در موارد نادر از سرامیک ساخته شده اند. سنگ ها دارای لوله ها و شیرهای کوچکی هستند که آب سرد و گرم را تامین می کنند. سنگ ها با نام های کاسه دستشویی، روشویی دستی و کاسه روشویی نیز شناخته می شوند.

بر اساس ورودی های محاسبه شده، با چند تغییر کلیدی که در بالا ذکر شد، می توان به راحتی استنباط کرد که حوضچه و سنگ تقریباً یکسان هستند.