هنرمندانی که بخاطر پالت پلاستیکی رنگ نقاشی های هم را پاره کردند

سطوح پالت پلاستیکی رنگ بدون پوشش، استفاده سریع، یکبار مصرف: کاغذ پالت، کاغذ فریزر، ورقه پلاستیکی پلی اتیلن یا ظروف پلاستیکی می توانند به عنوان سطوح مخلوط کننده سریع کار کنند و فقط به اندازه کافی رنگ برای اهداف فوری شما استفاده کنند.

هر رنگ مرطوبی که باقی می ماند را می توان در ظروف دارای برچسب مناسب نگهداری کرد یا اجازه داد خشک شود، سپس دور انداخته شود یا به عنوان پوسته های اکریلیک برای کلاژ استفاده شود.

برای ایمنی و راحتی، برچسب زدن این بطری اسپری به عنوان “رقیق کننده با آب طلایی باز” مهم است. در آزمایش، مخلوط OPEN Thinner و آب برای ساعت‌ها کار روی یک پالت باز زمانی که هر نیم ساعت یکبار اسپری می‌شود، مجاز بود. انواع مختلفی از بطری ها و میسترهای اسپری وجود دارند که می توانند کار کنند، برخی از آنها مه ریزتر و کنترل شده تری را ارائه می دهند.

پالت رنگ آب با 16 محفظه رنگ، 8 محفظه مخلوط و 2 محفظه ذخیره آب طراحی شده است. در مجموع 26 محفظه نیاز روزانه شما را برآورده می کند.

پالت رنگ ساخته شده از پلاستیک قالبی با کیفیت بالا، محکم و بادوام است. مخصوصاً برای آبرنگ‌سازان مناسب است زیرا رنگ آبرنگ جابجا و جدا نمی‌شود و ترکیب رنگ‌ها را به‌طور یکنواخت و بدون ضایعات آسان‌تر می‌کند. سطح صاف پلاستیکی سفید خالص تمیز کردن و مخلوط کردن را آسان می کند و رنگ ها را زنده می کند.

پالت از پلاستیک بادوام، سفید، سبک و 100٪ مواد بازیافتی ساخته شده است. تعداد پالت هایی که دارید بستگی به این دارد که چقدر دوست دارید پالت های خود را تمیز کنید. اگر مثل من تمیز کردن پالت را به تأخیر می اندازید، توصیه می کنم حداقل دو پالت رنگ دلخواه خود را در دست داشته باشید.

به این ترتیب، اگر تمایلی به شستن پالت کثیف خود ندارید، یک چیز اضافی خواهید داشت. هنگامی که پالت های خود را یک شبه خیس می کنید، داشتن یک محصول اضافی نیز خوب است.