میوه خشک و چاقی دلیل اصلی بروز واریس پا است

استفاده بیش از یک مشت میوه خشک و چاقی در روز توصیه نمی شود، به خصوص که اثر سیر کنندگی آن برخلاف میوه تازه بسیار محدود است. آب از دست رفته در حین خشک شدن و حجم بسیار کمتر آن نیز اثر پرکنندگی معده را تا حد زیادی کاهش می دهد.

میوه های خشک را می توان به مقدار کم به عنوان میان وعده بین وعده های غذایی مصرف کرد. حداکثر مصرف توصیه شده یک مشت در روز است. با این حال، خوردن میوه های تازه هنوز هم انتخاب بسیار بهتری است. ایده آل 2 مشت میوه تازه در روز است!

میوه های خشک سرشار از فیبر و مواد معدنی ارزشمند هستند. با این حال، آنها حاوی قند بسیار بیشتری نسبت به میوه های تازه هستند. اگر می خواهید وزن کم کنید، نباید زیاد غذا بخورید.

دستورالعمل های بین المللی مصرف روزانه 40 گرم میوه خشک را توصیه می کنند. به عنوان مثال، بسته به اندازه، این حدود چهار زردآلو خشک، دو تا چهار خرما یا حدود دو قاشق غذاخوری (حدود 120) کشمش است. اما با افزایش مصرف، میوه خشک به دلیل داشتن قند زیاد، خاصیت ملین دارد.

خشک کردن آب میوه را از بین می برد که انرژی را تا حد زیادی متمرکز می کند. بنابراین، میوه خشک از 50 تا 60 درصد فروکتوز تشکیل شده است. اگرچه قند موجود در میوه های خشک به این سرعت وارد جریان خون نمی شود، اما برخلاف شیرینی ها، متابولیسم تحت فشار بیشتری قرار می گیرد.

قند موجود در میوه سالم تر از قند معمولی خانگی نیست. اگر میوه ها خشک شوند، از میزان آب و در نتیجه حجم آن ها کاسته می شود. قند در میوه باقی می ماند. غلظت قند در حال حاضر بسیار بالاتر است و بنابراین طعم شیرین بسیار قوی تر است.

انبه خشک امگا 3 و سایر مواد مغذی چرب را فراهم می کند که به بهبود کیفیت پوست کمک می کند. کشمش حاوی رسوراترول است که یک مهارکننده طبیعی پیری پوست است.