مردی که پولکی کرمانی گردن خود را برید

این مطالعه اثر افزودن پوست انگور (GS) را بر روی پولکی کرمانی با ساختار ژل مانند بررسی کرد. سه نوع پولکی اضافه شده با کسرهای GS و یک پولکی مرجع (بدون GS) در طول فرآیند کم آبی تولید و تجزیه و تحلیل شدند، عمدتاً از نظر رطوبت، مواد جامد محلول، فعالیت آب، محتوای پلی فنل، قدرت آنتی اکسیدانی کاهنده آهن، رنگ و بافت.

غنی سازی با پودرهای GS باعث افزایش محتویات آنتوسیانین، فلاونول و پروسیانیدین در پولکی ها شد که منجر به افزایش فعالیت آنتی اکسیدانی شد که در طول پردازش پایدار ماند. علاوه بر این، آب نبات های غنی شده با فیبر خواص بافتی خوبی از خود نشان دادند.

به طور کلی، افزودن GS باعث کاهش زمان پردازش، جایگزینی مقدار قابل توجهی از پوره میوه با یک محصول جانبی شراب سازی کم هزینه و با ارزش غذایی بالا و همچنین تحویل ترکیبات مفید می شود، بنابراین پتانسیل های بالا مرتبط با استفاده از GS در صنعت شیرینی سازی.

در هر روز هالووین، کیسه‌هایی از پولکی های مثلثی، زرد، نارنجی و سفید، کیسه‌هایی را در سراسر کشور پر می‌کنند. و کیسه های زیادی برای پر کردن وجود دارد: به گفته انجمن ملی شیرینی پزی، شرکت های آب نبات هر سال نزدیک به 35 میلیون پوند (15.8 میلیون کیلوگرم) از آب نبات های کورنی تولید می کنند.

این حدود 9 میلیارد تکه از این شیرینی است. ذرت پولکی کپی شیرینی از دانه های ذرت خشک است. این یک “کرم ملایم” در نظر گرفته می شود، نامی برای نوعی آب نبات ساخته شده از شربت ذرت و شکر که طعمی شبیه گل ختمی دارد.

اگرچه ذرت پولکی طعم غنی دارد، اما در واقع بدون چربی است. بیشتر مردم ذرت شیرینی سنتی را با سه راه راه می شناسند زرد در پایین، نارنجی در مرکز و سفید در بالا اما بسته به تعطیلات، رنگ ها و طعم های مختلف دیگری نیز دارد: