مردی که بخاطر دستگاه فشار خون beurer bm20 صاحب یک بیمارستان شد

یک خطای مکرر در دستگاه فشار خون beurer bm20 استفاده از اندازه نامناسب کاف است. کاف های خیلی کوچک و خیلی بزرگ به ترتیب باعث افزایش بیش از حد و دست کم تخمین زده شدن فشار خون می شوند.

طول مثانه توصیه شده 75 تا 100 درصد دور وسط بالای بازوی بیمار است و عرض مثانه ایده آل 37 تا 50 درصد دور وسط بازو است. این ابعاد بر اساس شواهد جمع‌آوری‌شده از اواسط دهه 1970 است، که طول مورد نیاز به ویژه برای دستگاه‌های فشار خون دستی مهم است.

برخی از دستگاه‌های نوسان‌سنجی، کاف‌هایی را برای طیف وسیعی از محدوده‌های دور بازو ارائه می‌کنند. تا زمانی که این دستگاه‌ها به درستی در محدوده دور بازوهای مورد استفاده مورد استفاده قرار گرفته باشند، ممکن است نیازی نباشد که کاف‌ها به دستورالعمل طول پایبند باشند.

در حالت ایده آل، چندین کاف مختلف برای اطمینان از تناسب مناسب برای هر بیمار با هر کاف انتخاب شده متناسب با دور بازویی که برای آن در نظر گرفته شده است، در دسترس خواهد بود. در بسیاری از تنظیمات با منابع کم، اندازه‌گیری فشار خون با استفاده از یک کاف واحد برای همه بیماران، صرف‌نظر از دور بازو، به دلیل عدم وجود اندازه‌های مختلف کاف یا چالش عملیاتی تعویض کاف‌ها در یک محیط بالینی بسیار شلوغ انجام می‌شود.

اگرچه بهترین روش انتخاب فردی کاف را دیکته می کند، در صورت نیاز، ارائه دهندگان ممکن است استفاده از یک کاف با اندازه متوسط را برای همه بیماران در مکان هایی با میزان چاقی پایین که دور بازوهای کوچک و متوسط رایج تر است، تا زمانی که محدودیت های این استراتژی وجود دارد (به ویژه) در نظر بگیرند.

تشخیص کم فشار خون در بزرگسالان با بازوهای لاغر) تایید شده است. کاف های مچ یا انگشتان توصیه نمی شود، زیرا آنها به شدت به موقعیت بدن حساس هستند و به اندازه کاف بازو دقیق نیستند.