لباس پزشکی دخترانه از استرس و اضطراب جلوگیری می کند

برای کار با لباس‌های محافظ و لباس پزشکی دخترانه، باید از دستورالعمل‌های استاندارد پیروی کرد و به تمام الزامات عملکردی که اشاره شد، پاسخ داد. استاندارد EN 13795 الزامات عملکرد حفاظتی کلی را در مورد خواصی که نیاز به ارزیابی در CAS دارند ارائه می کند. به عنوان ویژگی دیگر لباس های پزشکی، EN 13795 دستورالعمل های آموزنده ای را برای در نظر گرفتن راحتی کاربران ارائه می دهد.

به حداقل رساندن آلودگی یک سوال حیاتی در رابطه با لباس های پزشکی و کنترل عفونت است. بخش عمده ای از گسترش عفونت احتمالی را می توان با استفاده از سیستم پارچه ای مناسب با مواد نساجی مناسب متوقف کرد. بنابراین لازم است موثرترین منسوجات را برای حصول حفاظت از بیمار و حرفه ای و به طور کلی تمیزی اتاق های عمل و بیمارستان ها انتخاب کرد.

با این حال، راحتی متخصصان و بیماران باید در نظر گرفته شود و انتخاب مواد نساجی باید تحت دو دغدغه شهردار باشد: حفاظت و راحتی. شرایط ناراحتی لباس ممکن است برای کاربر ظاهر شود و عملکرد آن را کاهش دهد و سطح استرس و گرما را افزایش دهد.

آسایش حرارتی به عنوان شرایط ذهنی تعریف می شود که رضایت از محیط حرارتی را بیان می کند. این حالت خوشایند یک انسان است که از نظر روانی، فیزیولوژیکی و فیزیکی با محیط اطراف هماهنگ است.

تعامل حرارتی بین انسان و محیط بسیار پیچیده است، زیرا درک فرد از آسایش حرارتی تحت تأثیر چندین پارامتر مانند دمای هوا، حرکت هوا (سرعت)، رطوبت، لباس، سطح فعالیت، میانگین دمای تابشی (متوسط ​​دمای هوا) است. دیوارها، کف، پنجره ها) و بسیاری از عوامل دیگر. بنابراین، آسایش حرارتی به معنای رابطه مناسب بین تولید و از دست دادن گرمای بدن است.

به همین دلیل، مانکن های حرارتی می توانند به تحقیق و توسعه در این زمینه کمک کنند، زیرا به طور گسترده ای برای تجزیه و تحلیل رابط حرارتی بدن انسان و محیط آن استفاده می شود.پوشاک OR بیش از حد عایق و جذب بسیار کم منجر به افزایش دمای پوست می شود که باعث تجمع بیشتر رطوبت بین پوست و لباس کارکنان OR می شود که می تواند شرایط ترموفیزیولوژیکی جراحان را کاهش دهد.