لباس فرم مدارس 1401 لرستان موجب ازدواج یک دختر 12 ساله در لرستان شد

وقتی همه دانش‌آموزان هر روز در مدرسه لباس یکسان می‌پوشند، زمین بازی را هموار می‌کند. هر گونه انتظاری در مورد لباس پوشیدن حذف می شود و کودکان احساس برابری بیشتری پیدا می کنند.

کودکان با هر زمینه اجتماعی اقتصادی از یک نقطه شروع شروع می کنند. بدون لباس فرم مدارس 1401 لرستان اگر والدینشان قادر به خرید جدیدترین سبک لباس نباشند، کودکانی که دارای پیشینه فقیرتر هستند، احساس انزوا می کنند.

ایجاد یک استاندارد این ایده را ترویج می کند که همه ما یکسان هستیم. کودکان از پیشینه‌های مختلف دور هم جمع می‌شوند و می‌توانند بلافاصله یکی از اعضای تیم خود را از روی لباس‌هایی که می‌پوشند شناسایی کنند و حس انسجام و اشتراکی را ایجاد کنند که با برداشتن لباس‌های فرم مدرسه از بین می‌رود.

پوشیدن پتانسیل قلدری را در کودک کاهش دهید بدون یونیفرم مدرسه، امکان تمسخر و مسخره کردن کودکان با یکدیگر افزایش می یابد. مردم برای بیان خود از لباس استفاده می کنند. بچه ها در این زمینه تفاوتی ندارند.

متأسفانه، وقتی کودکی خود را به شیوه ای متفاوت با دیگران بیان می کند، می تواند بین یک کودک و کودک دیگر تفاوت ایجاد کند. باز هم، این تفاوت ها را می توان با نابرابری های اجتماعی اقتصادی بین خانواده یک کودک و خانواده دیگر تقویت کرد.

به جای ایجاد حس اجتماعی و برابری با یونیفورم مدرسه، اجازه دادن به کودکان برای پوشیدن آنچه دوست دارند می تواند بین آنها اختلاف ایجاد کند.

همچنین پوشیدن لباس فرم اخلاق کودک را بهبود می بخشد. اگر کودک احساس می کند که مناسب نیست، یا جدیدترین و بهترین لباس را ندارد، می تواند به اعتماد به نفس او آسیب برساند. عدم اعتماد به نفس می تواند یکی از مهم ترین موانع رشد تحصیلی باشد. معرفی یونیفرم مدرسه این احتمال را از بین می برد، به این معنی که فرزند شما نگرانی کمتری دارد و دلیل بیشتری برای اعتماد به نفس در کلاس دارد.