قیمت فروش گیاه نعناع

گیاهان دارویی بر اساس درجه بندی کیفیت قیمت گذاری می شوند، نعناع جزو مهمترین گونه دارویی است که در این سایت با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت عرضه می گردد.
قیمت و کیفیت دو عامل مهم در تجارت گیاهان دارویی هستند که امروزه کیفیت تعیین کننده نرخ خرید و فروش گیاهان دارویی می باشد این اصل مهم باعث رقابت بین تولید کنندگان آنها شده است.
نعناع جزو مهمترین گونه دارویی است که بر حسب درجه بندی کیفیت آن و با در نظر گرفتن نوسانات ارزی در بازار جهانی قیمت گذاری می شود با این وجود طبق آخرین آمار با کیفیت ترین نعناع در درجه اول قرار گرفته و به قیمت 30000 تومان خرید و فروش می شود البته سالانه دراین قیمت ها تغییراتی داده می شود و این نرخ سال 1395 بوده هنوز تغییراتی اعمال نشده است.
منظور از کیفیت بالا این است که گیاه عاری از رطوبت و آفات باشد و همچنین تولید اورگانیک بوده و از هیچ گونه ترکیبات شیمیایی در پرورش آن استفاده نشده باشد گیاه علاوه بر اورگانیک بودن باید رنگ، بو و طعم آن تغییر نکرده باشد تا قابلیت قرار گرفتن در تجارت جهانی را داشته باشد. دومین مورد موفقیت در تجارت جهانی در نظر گرفتن قیمت مناسب برای کیفیت برتر می باشد بدین صورت است که اگر محصولی با کیفیت صادراتی ولی قیمتی پایین تر از رقبا داشته باشید در سطح تجاری بالایی قرار خواهید گرفت.
در این زمینه مراکز فروش و سایت های اینترنتی زیادی فعالیت می کنند که به طور مستقیم و غیر مستقم تامین کننده نیازهای مشتری ها هستند در این سایت گیاه نعناع با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت و با رعایت قوانین و ضوابط تجاری عرضه می گردد.

منبع: گیاهان دارویی و زینتی