قیر 6070 پاسارگاد بهترین رنگ برای موهای شما

نفوذ قیر 6070 پاسارگاد مرسوم ترین عیار قیر که در اکثر پروژه های راهسازی عملکرد خوبی دارد، نفوذ قیر 60/70 است. این گرید قیر بهترین گزینه برای پوشش و چسبندگی سنگدانه ها در طیف وسیعی از دماها (از 22- تا 76+) می باشد.

اگرچه این عیار قیر در مقایسه با سایر گریدها کمتر فرآوری شده است، اما کیفیت آن قابل قبول است. برای اطمینان از اینکه قیر 60/70 در برابر دماهای مختلف مقاومت می کند، بلافاصله پس از تولید، تعدادی آزمایش روی آن انجام می دهیم.

از جمله این تست ها می توان به نفوذ، نقطه نرم شدن، شکل پذیری و نقطه اشتعال اشاره کرد. از آنجایی که قلم قیر 60/70 به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود، صدها تولید کننده دارد که از جمله آنها کشورهای خاورمیانه است.

 

این منطقه در حال حاضر مرکز معامله گران قیر 60/70 است. کیفیت قلم قیر 60/70 در این منطقه با مقدار قابل قبولی از هیدروکربن های ارزشمند موجود در آن تضمین شده است. علاوه بر این، قیمت این قیر در خاورمیانه نسبت به سایر کشورها بسیار مقرون به صرفه است.

این محصول معمولا از نفت خام تولید می شود. درست مانند سایر درجات نفوذ، این گرید از طریق فرآیند دمیدن در پالایشگاه تولید می شود. این گرید قیر به دلیل دمیدن و نفوذ هوای متوسط ​​چندان نرم و سخت نیست.

قیر 60/70 برخلاف سایر گریدهای قیر نیازی به پردازش بیشتر ندارد. در صنعت به این نوع قیر، قیر مستقیم نیز می گویند، به این معنی که این نوع قیر مستقیماً از فرآیند تقطیر در خلاء تولید می شود. از آنجایی که این قیر نیازی به تغییر ندارد، قیمت قیر 60/70 نسبت به سایر قیرها کمتر است.

درجه نفوذ قیر 60/70 به این معنی است که مقدار نفوذ در شرایط آزمایش استاندارد که معمولاً به عنوان درجه روسازی استفاده می شود در محدوده 60 تا 70 است. قیر برای تولید آسفالت گرم برای پایه ها و روسازی ها و راه سازی کاربرد دارد.

کاربرد قیر درجه نفوذ 60/70 قیر 60/70 برای راهسازی و روسازی آسفالت با خواص برتر مناسب است. این نوع قیر در ساخت آسفالت گرم برای پایه‌ها و کورس‌های ساینده استفاده می‌شود و کاربرد اصلی این محصول در جاده‌ها در مناطق معتدل می‌باشد.

قیر در طی پرس های اکسیداسیون کف خلاء در واحدهای تولید قیر تهیه می شود. به دلیل دمیدن و نفوذ هوای متوسط، در مناطق ملایم استفاده می شود.