صابون خاویار اصل مکس لیدی دلیل اصلی زیبایی سلبریتی های هالیوودی است

صابون خاویار اصل مکس لیدی سیاه یک غذای مرموز و فوق العاده مغذی برای پوست است. این نمادی از تجمل است که به عنوان مروارید سیاه نیز شناخته می شود، نشان دهنده ثروت و موفقیت است. ارزش غذایی صابون خاویار به قدری زیاد است که اغلب سرآشپزهایی را می بینید که مقدار کمی از این ماده را روی ظروف قرار می دهند البته قیمت گرانی هم دارد.

خوردن مقدار کافی صابون خاویار در روز برای تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن بسیار مناسب است، اما زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود. درست مانند فرآیند مراقبت از پوست، حتی اگر بهترین محصولات را یکباره روی صورت خود قرار دهید، پوست شما بلافاصله زیبا نخواهد شد. این نیاز به یک فرآیند مراقبت دارد. همین امر در مورد این غذای زیبایی نیز صدق می کند.

اگرچه قیمت آن ممکن است باعث شود بسیاری از افراد با شنیدن این شماره زبان خود را بیرون بیاورند، اما برای استفاده معقول و ارزش غذایی که به همراه دارد مناسب است.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که صابون خاویار را بسیار مجلل می‌دانند، روش‌های استخراج پیشرفته‌ای است که برای تهیه آن استفاده می‌شود. فرآیند پرورش دقیق، استخراج تخم از ماهیان صابون خاویاری و استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها برای ثابت نگه داشتن کیفیت صابون خاویار وجود دارد.

در حال حاضر قیمت 1 کیلوگرم صابون خاویار سیاه در بازار از حدود 7000 دلار شروع می شود. با تخم مرغ انواع کمیاب ماهیان صابون خاویاری، می تواند بسیار بالاتر باشد.

صابون خاویار سیاه حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است که به کاهش چین و چروک، سفت شدن پوست و کمک به ضد پیری کمک می کند. همچنین حاوی مواد زیادی است که به بازسازی و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند مانند ید، پپتیدها، روی، آهن، منیزیم و رتینول.

علاوه بر این، این نوشدارویی برای پوست همچنین حاوی اسیدهای آمینه ضروری است که پروتئین هایی مانند کلاژن و الاستین را تشکیل می دهند تا به جوانسازی پوست کمک کنند. این ماده غذایی نیز به لطف ترکیبات ویتامین های A، D، E و اسیدهای آمینه به تغذیه پوست کمک می کند تا روشن، نرم و شاداب شود.