شیرینی پزی که با استفاده از برگ الوئه ورا برای جوش شیرینی دانمارکی درست می کند

برگ الوئه ورا برای جوش پلاک دندان را کاهش می دهد. پوسیدگی دندان و بیماری های لثه از مشکلات سلامتی بسیار شایع هستند. یکی از بهترین راه‌ها برای پیشگیری از این شرایط، کاهش تجمع پلاک یا بیوفیلم‌های باکتریایی روی دندان‌ها است.

آلوئه ورا در از بین بردن باکتری تولید کننده پلاک استرپتوکوک موتانس در دهان و همچنین مخمر کاندیدا آلبیکنس موثر است. آلوئه ورا به درمان آفت کمک می کند. بسیاری از افراد در مقطعی از زندگی خود زخم های دهان یا آفت دهان را تجربه می کنند. اینها معمولاً در زیر لب، داخل دهان تشکیل می شوند و حدود یک هفته دوام می آورند.

آلوئه ورا کنترل قند خون را در افراد مبتلا به پیش دیابت و دیابت نوع 2 هنگامی که به عنوان مکمل استفاده می شود به صورت خوراکی به صورت له شده برگ، آب میوه، پودر یا عصاره، بهبود می بخشد.

این دارو گلوکز پلاسمای ناشتا را در افراد مبتلا به پیش دیابت کاهش داد و به طور قابل توجهی A1C را در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 بهبود بخشید. محققان معتقدند این ارتباط به دلیل توانایی آلوئه ورا در کاهش جذب گلوکز در دستگاه گوارش و کاهش تولید گلوکز است. و آنها مطالعات با کیفیت بالا را برای تعیین کمیت اثرات آلوئه ورا بر کنترل قند خون تشویق می کنند.

آلوئه امودین و آلوئین و تحقیقات گذشته نشان داده است که این دو جزء دارای خواص ضد التهابی در هر دو مدل موش صحرایی و آزمایشگاهی هستند. آلوئه ورا ممکن است به تثبیت قند خون کمک کند. بر اساس داده های ارائه شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری بیش از 30 میلیون نفر در ایالات متحده دیابت دارند و بیش از 84 میلیون بزرگسال آمریکایی به پیش دیابت مبتلا هستند.

آلوئه ورا به کاهش وزن، رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی به کاهش خطر ابتلا به دیابت و بهبود قند خون کمک می کند. اما شواهدی نیز وجود دارد که فواید بالقوه آلوئه ورا را بر کنترل قند خون نشان می‌دهد.