روشویی کابینتی لمون موجب مرگ مغزی یک کودک 3 ساله شد

روشویی کابینتی لمون یک ورود نسبتاً جدید به صحنه حمام است و یک روشویی کابینتی منحصر به فرد ایجاد می کند. این روشویی کابینتی در بالای یک میز قرار می گیرد که اغلب به یک پایه روشویی کابینتی روی زمین متصل می شود، که مانند بسیاری از روشویی کابینتی ها، برای پایداری به دیوار بسته می شود.

روشویی کابینتی ظرفشویی به یک شیر آب و سیستم تخلیه زباله غیر استاندارد نیاز دارد و در ساخت و سازهای جدید یا بازسازی عمده حمام استفاده می شود. شیرهای این روشویی ها یا روی عرشه نصب می شوند و یا به صورت دیواری نصب می شوند.

روشویی کابینتی ظرفشویی معمولاً روشویی خود حاشیه دار یا روشویی روکار نامیده می شود و معمولاً در کانتر روشویی کابینتی نصب می شود. این روشویی کابینتی در ساخت و سازهای قدیمی و جدیدتر و بازسازی ها به طور یکسان بسیار رایج است.

یک تصور غلط رایج در مورد کابینت های روشویی حمام این است که روشویی همه یک کابینت است، در حالی که در بیشتر موارد، به خصوص زمانی که دو سینک در حال تعبیه هستند، ترکیبی از کابینت است.

دلیل اصلی این امر این است که ممکن است لازم باشد عرضی بیشتر از آن چیزی که یک کابینت می تواند پر کند را پر کنید. دلایل دیگر ممکن است این باشد که شما باید یک کابینت سینک متمرکز بر لوله کشی داشته باشید یا می خواهید در نوع خاصی از انبار کار کنید.

برای یک روشویی حمام تکی، می‌توانید با یک کابینت پایه روشویی یا روشویی ترکیبی شروع کنید، و اگر عرض اجازه می‌دهد، یک کابینت پایه کشو روشویی یا کابینت پایه روشویی استاندارد اضافه کنید. برای روکش های دو نفره، دوباره روشویی های سینک یا روشویی ترکیبی خود را انتخاب کنید و سپس یک پایه روشویی، پایه روشویی استاندارد یا حتی یک کشو زانو را اضافه کنید.