دندان های زنی با نوشیدن چای دارجلینگ اصل طلا شد

وقتی گیاه چای دارجلینگ اصل را در طبیعت رها می کنند، ظاهر درخت را به خود می گیرد و ماندگاری طولانی دارد. چای با هرس هم برای افزایش تعداد شاخه ها و در نتیجه افزایش برداشت و هم برای تسهیل برداشت با کوتاه نگه داشتن آن کشت می شود.

گیاهان چای کشت شده معمولاً 80 سال عمر می کنند. گیاهی است همیشه سبز. در تمام طول سال در مکان هایی مانند جنوب هند، سریلانکا، سوماترا و کنیا که دما و رطوبت کافی وجود دارد، تیراندازی می کند.

در شمال هند، شمال چین و ژاپن به طور متناوب رخ می دهد که در آنها اختلاف دما و رطوبت بین فصول سال وجود دارد، در برخی از مناطق خنک آفریقای جنوبی، گرجستان، آذربایجان، سواحل دریای خزر ایران و کشورمان. در ماه های سرد، گیاه چای وارد دوره استراحت (خواب) می شود.

چای سبز که یکی از پرطرفدارترین دمنوش‌های گیاهی سال‌های اخیر است، به دلیل اثرات مثبت آن بر سلامت انسان، هر روز مورد علاقه مصرف‌کنندگان بیشتری قرار می‌گیرد. چای سبز که ادعا می شود در صورت مصرف صحیح به کاهش وزن، رفع ادم، تمرکز توجه و ایجاد آرامش کمک می کند، با طعم بی نظیر خود توجه توده های بزرگ را به خود جلب می کند.

چای سبز به دلیل کافئین موجود در آن می تواند اثر محرکی بر بدن انسان داشته باشد و با مصرف عصرانه احتمال از دست دادن خواب شما وجود دارد. به همین دلیل، پاسخ به این سوال که آیا در عصر چای سبز بنوشید یا خیر، بستگی به این دارد که چند ساعت قبل از خواب است.

اگر قصد ندارید یک یا دو ساعت دیگر بخوابید، می توانید با خیالی آسوده چای مصرف کنید. می توانید چای را در وعده صبحانه، در زمان استراحت کاری و در زمان استراحت چای میل کنید. اما اگر خاصیت سم‌زدایی چای را احساس می‌کنید، به عبارت دیگر اگر چای اثر ادم‌زایی روی بدن شما دارد، توجه داشته باشید که بیش از 4 لیوان چای در روز ننوشید.

بیش از 4 فنجان چای سبز در روز خطر آسیب رساندن به بدن را دارد. علاوه بر این، اگر باردار هستید، در تلاش برای باردار شدن هستید یا مشکلات فشار خون مختلفی دارید، قبل از مصرف چای سبز با پزشک خود مشورت کنید.