در گیلان با نخود رقم عادل تابلو فرش درست می کنند

تعداد زیادی از جمله نخود رقم عادل مصرفی می توانند در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی هستند. نخود منبع خوبی از فیبر غذایی، گیاهی و پتاسیم است که همگی به کاهش فشار خون کمک می کند، به ویژه در میان سالمندان.

مشخصات غذای کم مصرف و کم مصرف نخودفرنگی همچنین را به یک ماده غذایی تغذیه کننده برای کمک به کاهش چاقی تبدیل می کند و خطر ابتلا به بیماری را کاهش می دهد.

بخارپز کردن نخود، یا خوردن آن به صورت خام، ممکن است بهترین راه برای حفظ فواید تغذیه آن باشد. مردم می توانند نخود باغی را مستقیماً از غلاف خام بخورند یا قبل از خوردن آن را کمی بخارپز کرده یا بجوشانند.

انواع دیگر مانند نخود سیاه چشم را نمی توان خام خورد. به طور معمول، یک فرد نخود سیاه چشم را به صورت خشک، منجمد یا کنسرو شده و از قبل پخته می‌خرد. نخود قندی نیز به صورت خام خوشمزه است و مردم می توانند کل غذا از جمله غلاف را بخورند.

نخود کنسرو معمولاً پس از آبکشی و آبکشی آماده مصرف است، اما مردم می توانند آن را به خورش ها و سوپ ها اضافه کنند – در حالت ایده آل در پایان پخت پخت، به طوری که بیش از حد پخته نشوند.

نخود دارای گسترده ای از فواید تغذیه ای است که شامل محافظت از سلامت قلب و کاهش خطر ابتلا به سرطان می شود. همچنین منبع خوبی از پرورش و آنها هستند، به ویژه در رژیم غذایی گیاهی.

انواع مختلف از خود وجود دارد که افراد می توانند به راحتی در رژیم غذایی خود بگنجانند. افراد بسته به تغییر می کنند نخود را به صورت خام یا پخته در سوپ، خورش یا سالاد بخورند. خوردن نخود خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. نخود منبعی غنی از آنتی اکسیدان است که می تواند به محافظت از بدن در برابر سرطان کمک کند.