حوله پالتویی ترک تمام آلرژی پوستی بدن را از بین می برد

حوله پالتویی ترک حمام، دریا، ساحل، ورزش، حوله ورزشی چیزی است که قرن هاست که همه از آن برای انواع و اقسام اهداف و مقاصد استفاده می کنند. حوله پالتویی با کیفیت، حوله ای است که بتواند دست ها و بدن را به آرامی بدون نیاز به تمیز کردن زیاد خشک کند.

پخشک کردن باید در برابر آب و عرق کافی باشد. بنابراین ویژگی جاذب یک حوله با کیفیت در اولویت قرار دارد. البته ضمن بیان این موضوع، وزن و نازکی حوله پالتویی را نیز باید در این مفهوم جذبی لحاظ کرد. امروزه حوله های متنوعی در بازار وجود دارد، زیرا همه تولیدکنندگان از جمله ما دائما در تلاش برای معرفی محصولات جدید هستیم.

عوامل مختلفی وجود دارد که انواع حوله های پاتلویی موجود در بازار را تعیین می کند. مردم معمولاً هنگام رفتن به ورزش و ساحل حوله هایی با ارزش Gsm پایین را ترجیح می دهند. با این حال، اگر قرار است از حوله شما در خانه یا برای مهمانان استفاده شود، توصیه می کنیم حوله ای با ارزش حداقل 400 Gsm خریداری کنید.

در حمام هایی که بیشتر به خشک کردن نیاز داریم، قطعاً ارزش بیش از 500 Gsm را توصیه می کنیم. دلیل این امر این است که حوله شما به دلیل بافت متراکم ظاهری نرم و ساختاری سازگار با پوست خواهد داشت و رطوبت را فورا جذب می کند. در نتیجه، هر چه مقدار Gsm بالاتر باشد، کیفیت حوله شما بالاتر خواهد بود.

انواع مختلفی از پنبه در کره زمین وجود دارد و هر تولید کننده از انواع مختلف پنبه برای ساخت حوله های خود استفاده می کند، حوله های حمامی که به عنوان بهترین در جهان توصیف می شوند، حوله های حمام پنبه ای مصری هستند.

با این حال، پر استفاده ترین، در دسترس ترین و آن چیزی که تقریبا همه را راضی می کند، حوله ترکی است. حوله های نخی ضخیم تر، نرم تر و بسیار ظریف هستند. اما پس از آن زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند. اگر نوع پنبه ای مجلل مصری یا سوپیما را انتخاب کنید که از پنبه درجه یک ساخته شده است که نخ های بهتر و زمینی تری را ارائه می دهد، احساس پنبه لوکس و ظریف را خواهید داشت.

پنبه شگفت‌انگیز نیز به عنوان یکی از قابل اعتمادترین گزینه‌های بافت شناخته شده است. حوله های نخی بعد از شستن بسیار نرم تر می شوند، به خصوص بعد از چرخش سریع در خشک کن.

پنبه هم بادوام و هم جاذب است. اما همانطور که گفتیم بسیار حجیم، سنگین و زمان خشک شدن طولانی است. بنابراین در مناطقی مانند سواحل و استخرها ترجیح داده نمی شوند.