توت فرنگی زنجان بهترین از بین برنده جوش های صورت

نزدیک ترین تعریفی که توت فرنگی زنجان در آن قرار می گیرد در واقع میوه است. از نظر فنی، توت فرنگی نوع غذای خودش است، زیرا کل توت فرنگی ظرفی از دانه است.

این به این دلیل است که وقتی ده ها دانه ریز روی یک توت فرنگی می بینید، این ها میوه گیاهی هستند و نه خود توت فرنگی. از نظر علمی، توت فرنگی یک میوه کل است.

توت ها میوه ای کوچک و آبدار هستند که شکل گرد دارند و هسته ندارند. با این تعریف، توت فرنگی توت نیست. با وجود نام آنها، توت سیاه، تمشک یا توت هم نیستند.

برخی از میوه هایی که به عنوان انواع توت های گیاهی طبقه بندی می شوند و ممکن است انتظار نداشته باشید عبارتند از موز، آووکادو، خیار و کدو تنبل. اگرچه “توت” در نام آن است، توت فرنگی یک توت یا یک میوه معمولی نیست. به عنوان یک میوه کل شناخته شده است.

این به این دلیل است که اگرچه توت فرنگی از یک گیاه گلدار می آید و نتیجه تخمدان های بالغ است، قسمت قرمز و آبدار توت فرنگی به جای تخمدان، قسمت گلدار است. دانه های ریزی که روی توت فرنگی می بینید در واقع میوه هستند.

اکنون می دانید که تعریف چیزی که یک غذا را به میوه، سبزی یا توت تبدیل می کند کمی پیچیده تر از آن چیزی است که قبلاً فکر می کردید. بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارند که ممکن است آنها را میوه در نظر گرفته باشید، که در واقع اینطور نیستند و بالعکس.

برخی از غذاهایی که ممکن است فکر می کنید سبزیجات هستند عبارتند از: آووکادو، خیار، زیتون، فلفل، بادمجان و کدو حلوایی زمستانی. در حالی که آنها رنگ هایی را دارند که ما معمولاً با سبزیجات مرتبط می کنیم، در تعریف گیاه شناسی میوه ها یا توت ها قرار می گیرند.

هر کدام از این غذاها حاوی دانه هستند که به طور کلی به معنای میوه هستند. دلیل اینکه ممکن است فکر کرده باشید آنها سبزیجات هستند نیز می تواند این باشد که تعریف گیاه شناسی سبزیجات تا حدودی با تعریف آشپزی سبزیجات متفاوت است.

با گذشت سالها، یک سبزی به نوعی اصطلاح چتر تبدیل شده است، در حالی که میوه تعریف مشخص تری دارد. “سبزیجات” برای اکثر مردم فقط هر بخش خوراکی یک گیاه است.

توت فرنگی در واقع یک میوه است، اما در تعریف معمولی یک میوه قرار نمی گیرد. این به این دلیل است که قسمت قرمز توت فرنگی قسمت گل دهنده یک گیاه است و دانه ها از نظر گیاه شناسی میوه هستند. بنابراین، توت فرنگی به عنوان یک میوه در نظر گرفته می شود.