توانایی کارتریج کانن mp250 در تولید گیاهان دارویی

تعداد دفعات چاپ نیز می تواند بر طول عمر کارتریج چاپگر شما تأثیر بگذارد. کارتریج کانن mp250 جوهری که بیش از چند هفته در دستگاه شما بیکار مانده اند، در نهایت خشک می شوند. ممکن است بتوانید با تمیز کردن دستگاه خود آنها را زنده کنید، اما اگر این الگو ادامه یابد، در نهایت مجموعه ای از کارتریج های جایگزین را سفارش خواهید داد.

راه حل: کارتریج های تونر یا چاپگرهای مخزن جوهر راه حل بهتری برای چاپ هستند اگر گهگاهی چاپ می کنید. از آنجایی که پودر تونر از مواد خشک و پلاستیکی تشکیل شده است، مانند یک کارتریج جوهر خشک نمی‌شود و به شما اجازه می‌دهد ماه‌ها بین چاپ‌ها بدون نگرانی از هدر رفتن جوهر بگذرید. 

چاپگرهای مخزن جوهربرای چاپ به سیستم مخزن قابل پر کردن مجدد و بطری های جوهر تکیه کنید و جوهر را در یک مخزن مهر و موم شده نگهداری کنید تا زمانی که آماده استفاده شود.

 دارندگان پرینترهای جوهرافشان می‌توانند با خارج کردن کارتریج‌های جوهر بی‌کار در زمانی که به طور منظم از آنها استفاده نمی‌شوند، آنها را از دستگاه خارج کنند.

 سمت نازل کارتریج را به سمت بالا در یک وان پلاستیکی بدون هوا قرار دهید و نوار محافظ یا گیره ای را که همراه کارتریج ارائه شده است را مجدداً بمالید. یک پارچه یا دستمال کاغذی مرطوب را در وان کنار کارتریج نگه دارید و آن را در مکانی خنک و تاریک نگهداری کنید. 

توصیه می کنیم هر چند وقت یکبار حوله کاغذی مرطوب را چک کنید تا مطمئن شوید که هنوز مرطوب است.

نوع اسنادی که چاپ می کنید نیز می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. اگر عمدتاً مشکی چاپ می کنید، کارتریج مشکی شما به طور طبیعی سریعتر از کارتریج های رنگی تمام می شود. با این حال، برخی از چاپگرها زمانی که کارتریج‌های رنگی را صرفاً به رنگ سیاه چاپ می‌کنید، کمی جوهر را از کارتریج‌های رنگی بیرون می‌کشند تا آنها را برای استفاده در آینده آماده نگه دارند.