تابلو فرش هایی که با ماکارونی ضخیم مانا درست شده اند

ماکارونی ضخیم مانا محصولی است که از خمیر گندم خشک مخلوط با آب تهیه می شود. برای تهیه ماکارونی از آرد با درجه بالا و سرشار از مواد پروتئینی استفاده می شود. بهترین انواع پاستا از آرد غلات از گندم دوروم تهیه می شود.

فرآیند تهیه ماکارونی از هر نوعی کاملاً ساده است: فقط باید رشته ها را برای چند دقیقه در آب جوش در حال جوش فرو کنید و سپس مایع را تخلیه کنید. مدت زمان قرار گرفتن محصول در آب بستگی به نوع ماکارونی که می خواهید بپزید دارد.

نحوه خوردن غذای جانبی معروف را شاید همه بدانند. پاستا، کاسرول یا لازانیا را می توان از ماکارونی انواع دیگر تهیه کرد – لایه هایی از ماکارونی که با رب گوجه فرنگی آغشته شده اند.

تصادفی نیست که پاستا را یکی از بهترین مخلفات تمام دوران ها می دانند. این یک غذای فوق العاده خوشمزه، رضایت بخش و همچنین بسیار سالم است.

سس کچاپ می توانیم غذا را با ماکارونی، سالاد تن ماهی یا چوب خرچنگ تکمیل کنیم یا به سس گوجه فرنگی اضافه کنیم. سس پستو با ریحان، روغن زیتون، پنیر و آجیل کاج. غذای بی نظیر کامل. این سالاد ماکارونی پستو را امتحان کنید!

سس کاربونارا، خامه، بیکن، پنیر، تخم مرغ. این سس بسیار کامل است و همچنین می تواند یک غذای بی نظیر باشد یا آن را با سالاد سبک همراه کنید. همانطور که گفتم، اگر به دنبال کاهش کالری و چربی هستید، بیکن را با ژامبون و خامه را با خامه سویا تعویض کنید و مقداری اسپاگتی کاربونارا بیگ دریافت خواهید کرد!

سس های پنیر، سعی کنید پنیرهای خیلی چرب نخورید. و با سالاد سبک همراهش کنید. سبزیجات با بادمجان، کدو سبز، پیاز، کنگر فرنگی، لوبیا سبز… امکانات بی پایان است. در این صورت می توانیم آن را با بشقاب دوم ماهی یا گوشت سرخ شده همراه کنیم.