با مصرف کشمش سبز بیدانه هضم غذا را راحت تر کنید

کشمش سبز بیدانه حاوی ویتامین های گروه B است که در تشکیل سلول های خونی نقش دارد، از آسیب به بافت عصبی جلوگیری می کند، عملکرد مغز را بهبود می بخشد و هموگلوبین را عادی می کند.

پتاسیم تاثیر منفی نوسانات فشار خون بر رگ های خونی را کاهش می دهد و به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کند. همچنین میوه خشک دیواره رگ ها را تقویت می کند، به جذب بهتر آهن کمک می کند، خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و لخته شدن خون را عادی می کند.

در عین حال، کشمش می تواند منجر به آلرژی، آسیب به بیماران دیابتی، گاستریت، زخم معده و غیره شود. کشمش سبک کار قلب، کلیه ها، کبد را عادی می کند، فعالیت عصبی، حافظه را بهبود می بخشد، به مبارزه با بی خوابی کمک می کند و راحت تر از استرس جان سالم به در می برد.

کشمش

جوشانده کشمش ایمنی را بهبود می بخشد، به دلیل محتوای بالای ویتامین ها، می تواند دما را کاهش دهد و به مقابله سریعتر با عفونت کمک کند. این محصول بدن را از مواد مضر پاکسازی می کند، سیستم عصبی مرکزی را تقویت می کند، حرکت روده را بهبود می بخشد و برای یبوست مفید است.

جوشانده کشمش به دلیل داشتن آنتی اکسیدان دارای اثر جوان کننده است و همچنین تعادل آب و نمک را عادی می کند که تأثیر مثبتی بر فشار خون دارد. برای زخم، گاستریت، دیابت، مشکلات لوزالمعده، چاقی، عدم تحمل فردی نمی توانید جوشانده بنوشید.

کواس بر اساس جو و کشمش تهیه می شود. چنین نوشیدنی حاوی کبالت، فلوئور، ید، فسفر، روی، آهن و سیلیکون، ویتامین‌های E، A، K و ویتامین‌های B است که به ایجاد متابولیسم، محافظت در برابر استرس، کاهش کلسترول، کمک به تقویت مو و ناخن و بهبود ایمنی کمک می‌کند.

با بری بری مبارزه می کند. در عین حال، کواس با کشمش می تواند به افراد مبتلا به گاستریت، زخم معده، کولیت، افزایش اسیدیته معده، بیماری های کبد و کلیه آسیب برساند. بهتر است قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید.