انجیر محلی سردرد و میگرن را درمان می کند

میوه انجیر محلی دارای گونه های مخلفی است. Calimyrna گونه ای از انجیر است که به رنگ سبز طلایی ظاهر می شود و از نظر اندازه بزرگتر از سایر انجیرها است.

رنگ صورتی گوشت و همچنین تضاد خیره کننده ای که با رنگ اگزوکارپ آن ایجاد می کند، باعث شده است که این گونه اغلب به صورت برش خورده استفاده شود. انجیر کالیمیرنا شیرین است و طعمی شبیه آجیل دارد. معمولا از آنها برای تهیه انجیر خشک استفاده می شود.

کادوتا یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین انواع انجیر خوراکی در سراسر جهان است. انجیر کادوتا به رنگ سبز مایل به زرد ظاهر می شود و شیرینی ملایمی دارد.

برای کسانی که طعم شیرین و شور را با هم دوست دارند، افزودن انجیر کادوتا به سالاد بهترین گزینه است. اگر می خواهید طعم انجیر را بهتر کنید، باید آن را با سس از قبل طعم دار کنید. از انجیر کادوتا برای تهیه مربا نیز می توان استفاده کرد.

آدریاتیک نوعی گونه انجیر است که در رنگ های سبز روشن و زرد موجود است. در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید، رنگ آن سفید می شود. برای این کار، می توانید آنها را در فروشگاه ها با برچسب “انجیر سفید” یا “انجیر راه راه آب نبات” ببینید.

قسمت گوشتی این گونه انجیر به رنگ صورتی روشن تا قرمز روشن است و طعم بسیار شیرین و مطبوعی دارد. انجیر آدریاتیک دو بار در سال در ماه های ژوئن و آگوست برداشت می شود. به دلیل طعم شیرین منحصر به فرد آن می توان آن را به صورت خرد شده با ماست یا بستنی مصرف کرد و یا در تهیه دسرهای مختلف از آن استفاده کرد.

انجیر تازه بسیار مستعد پوسیدگی است و باید ظرف چند روز پس از برداشت، معمولا بین هفت تا ده روز، مصرف شود. برای نگهداری انجیر تازه خریداری شده حتما آن را به صورت یک لایه در بشقاب یا کاسه قرار دهید و در یخچال یا جای خنک نگهداری کنید.

هنگام مصرف انجیر را بشویید. نکته مهم این است که انجیر نگهداری شده در یخچال تا حدودی طعم خود را از دست می دهد. زمانی که انجیر نارس خریداری کردید، می توانید آن را یک تا دو روز در دمای اتاق نگه دارید تا نرم شود.

اگر انجیر را به مقدار زیاد خریداری کرده اید، آن را به مدت 7 روز بخورید، یا اگر می خواهید در پایان فصل آن را داشته باشید، می توانید تکنیک های زیر را برای نگهداری طولانی مدت آن تمرین کنید.