قیمت عمده نعناع گربه ای

قیمت عمده و خرده گیاهان دارویی بر حسب تناژ بودن آنها متفاوت است. ولی طبق اصول این نوع تجارت قیمت عمده آن کمتر از خرده فروشی می باشد.
نعناع گربه ای گیاهی علفی چند ساله از خانواده نعناعیان است که دارای برگ های خاکستری و بوی مطبوعی می باشد و اندام رویشی آن حاوی اسانسی به نام نپتالاکتون است که خواص نشاط انگیز، مفرح، ضد افسردگی و فعال کننده هورمون های جوانی در انسان می باشد و مصرف آن برای برطرف کردن کسالت های روزانه توصیه شده است. این عوامل موثر آن را مجزا و منحصر به فرد ساخته است. از این گیاه جهت تسکین دردهای قاعدگی، ضد التهاب و دافع حشرات نیز استفاده می کنند و بیشترین مصرف آن در صنایع دارو سازی، غذایی، آرایشی و بهداشتی است. از جمله مصارف دیگر آن تولید نوشیدنی های شادی بخش بوده و در مزارع به عنوان دفع کننده حشرات و آفات نیز کشت می شود.
خرید و فروش گیاهان دارویی معمولا به دو صورت عمده و خرده صورت می گیرد که قیمت های آنها نیز متفاوت است اگر خرید و فروش به صورت تناژ باشد طبق اصول تجارت، قیمت کمتر از خرده فروشی خواهد بود. در صورتی ارزش تجاری خواهد داشت که از کیفیت صادراتی برخوردار باشد و استاندارد های لازم اجناس صادراتی را دارا باشند که اورگانیک بودن در اولویت قرار دارد درصد اسانس، درصد رطوبت، رنگ و بوی طبیعی از جمله عواملی است که در محصولات تجارتی مورد توجه است. جهت اطلاعات بیشتر با مشاورین در این زمینه در ارتباط بوده و از قیمت روز مطلع شوید.

منبع: گیاهان دارویی و زینتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.