فروش اینترنتی انواع نعناع

با خرید و فروش اینترنتی گیاهان دارویی واسطه ها را حذف کنید. می توانید از تولید کنندگان اصلی انواع گوناگون نعناع را با اطمینان کامل خرید کنید.
نعناع یکی از تیره های مهم گیاهان دارویی که نزدیک به 250 گونه دارد ولی تعداد کمی از آن شناسایی شده است. در کل جهان 32 گونه از گیاه نعناع شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد که در ایران 15 گونه از آن وجود دارد البته فقط 5 گونه مصرف می شود که سه گونه تولید داخلی و دو گونه دیگر از کشورهای خارجی وارد می شود که عمده وارد کننده ترکیه می باشد.
از جمله گونه های شناسایی شده شامل نعناع فلفلی، گربه ای، هندی، قمی و… می باشد که بیشترین تولید در زمینه نعناع فلفلی است و به طور وسیع در جهان کشت و فراوری می شود که آمریکا در صدر تو لید کنندگان قرار دارد.
انواع گوناگون نعناع خاصیت های متفاوتی دارند و دارای مواد موثره ارزشمند دارویی و رایحه می باشند، ترکیبات مهمی که در آنها وجود دارد شامل منتول در نعناع فلفلی که مهمترین خواص آن ضد باکتریالی و ضد درد و اسپاسم بودن آن است، پنتالاکتون در نعناع گربه ای که نشاط انگیز و فعال کننده هورمون های جوانی از بارز ترین و متفاوت ترین تاثیرات آن می باشد، پچولول در نعناع هندی که رایحه آن در عطر و ادکلن سازی مصرف بالای دارد و همچنین ضد درد می باشد.
از همه گونه های نعناع و ترکیبات موجود در آنها در صنایع داروسازی، صنایع غذایی، صنایع آرایشی و بهداشتی و تولید فراورده های گیاهی استفاده می شود.
معمولا خرید و فروش گیاهان دارویی با واسطه گری گروهی دلال صورت می گیرد که از تولید کنندگان به قیمت بسیار ارزان تهیه کرده و با نرخ گزافی به فروش می رسد شما می توانید واسطه ها را حذف کرده و از تولید کنندگان اصلی تمام خرید و فروش های خود را از طریق اینترنت با اطمینان کامل انجام دهید.

منبع: گیاهان دارویی و زینتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.