خرید روغن نعناع قمی مرغوب

خرید روغن مرغوب نعناع از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی تجاریی معتبر بسیار حائز اهمیت است به مرغوبیت و تاریخ مصرف آن باید دقت بیشتری شود. روغن نعناع قمی بهترین درمان برای سرما خوردگی می باشد.
نعناع قمی یا همان نعناع خوراکی معرف حضور همه است و به طور خشک یا تازه مصرف می شود، دارای اسانسی به نام کارون است که تاثیر بسزایی در تسکین دل درد و برطرف کننده نفخ معده دارد و در تهیه قطره های خوراکی برای درمان مشکلات ذکر شده استفاده می شود که نام آن کارمینت می باشد و در داروخانه ها به فروش می رسد.
نعناع قمی علاوه بر موارد فوق در تهیه فراورده های گیاهی نیز کاربرد زیادی دارد که روغن نعناع جزو مهمترین آنهاست و جهت تسکین دردهای موضعی، برطرف کننده عوارض ناشی از سرماخوردگی و تقویت کننده ریشه مو استفاده می شود. از مشخصات روغن می توان به رنگ سبز یا قهوه ای روشن و بوی تند آن اشاره کرد که در طی فرایند های شیمیایی که بر روی برگ گیاه انجام می شود بدست می آید و باید در جای خشک، خنک و دور از نور آفتاب نگهداری شود. برای مصرف روغن های گیاهی ابتدا باید آنها را با آب رقیق کرده سپس مورد مصرف قرار دهید مصرف روغن خالص باعث حساسیت شده و ایجاد سوزش و خارش پوستی می گردد. خاصیت ملایمی داشته منع مصرفی برای سنین مختلف قید نشده است .
خرید روغن مرغوب از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی تجاریی که معتبر هستند بسیار حائز اهمیت است، از آنجا که علت مصرف فراوده های گیاهی به خاطر بی ضرر بودن و جهت درمان امراض مختلف است باید به تاریخ مصرف و مرغوبیت آن دقت بیشتری شود تا از مشکلات ناشی از فساد دارویی پیشگیری شود

منبع: گیاهان دارویی و زینتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.